Aloe Shave – Луксузен гел за бричење

Aloe Shave – Луксузен гел за бричењеAloe Shave – луксузниот гел за бричење содржи состојки кои ја смируваат и хидраат кожата.
Комбинацијата на глицерин, познат како благо средство за ладење и аргинин, природна киселина која ја навлажнува кожата.
Моќната Алое Вера создадоа луксузен, нежен гел за бричење кој ќе ја излади кожата и ќе ја ревитализира.
Фантастичен пенлив гел кој секојдневното бричење го претвора во задоволство.

Бројните хидратантни состојки ја омекнуваат и освежуваат кожата.
Состојка извлечена од масните киселини на кокосовото масло, придонесува за пенливоста на производот и ја хидрира кожата, а освежувачкото алое вера ја лади, смирува и регенерира.
Прочитајте повеќе за луксузниот гел за бричење од Алое Вера ТУКА!
Погледајте ја целата понуда на производите за лична хигиена на FLP ТУКА!

Нарачајте online и искористете го попустот!
Откако ќе ја исполните формата за нарачка, цената ќе ви биде намалена за 15%.


Нарачајте Алое Вера Гел Forever Living Products од вашата земја



UKUSAAUSTRALIA
CANADACZECHGREECE
LUXEMBOURGBELGIUMSPAIN
NEW ZEALANDNORTHERN IRELANDNETHERLANDS
IRELANDSLOVAK REPUBLICPORTUGAL

Достава во рок од 2 дена!

Коментари

Популарни постови са овог блога

Zapoznajte gi proizvodite na Forever Living Products

Recovering Night Creme – регенерирачка ноќна крема